Regulamin

Informacje ogólne

  • Właścicielem sklepu internetowego drumPartners.pl jest firma drumPartners Michał Celary z siedzibą w Katowicach przy ul. Sokolskiej 31, NIP 644-324-20-18, Regon 241321766, tel. 32 771 94 15, 797 190 982, nr konta bankowego ING BANK ŚLĄSKI nr rachunku: 64 1050 1360 1000 0090 6978 6821
  • Sklep stacjonarny w Katowicach przy ul. Sokolskiej 31 czynny jest w godzinach:
    poniedziałek-piątek 10:00-17:00, sobota aktualna informacja na stronie www.drumpartners.pl

Zasady zamówień towaru

  • Zamówienia można składać poprzez „koszyk”, telefonicznie pod numerami: 32 771 94 15, 797 190 982 lub mailowo pod adresem e-mail: sklep@drumpartners.pl.
  • Zamówienia poprzez e-mail można składać 24h na dobę przez cały rok.
  • Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 16, w soboty, niedziele oraz święta rozpatrywane będą w kolejnym dniu roboczym.
  • Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu oraz adresu e-mail, które posłużą potwierdzeniu realizacji zamówienia.
  • W przypadku ewentualnej zmiany cen zamówionych produktów drumPartners.pl zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania klienta o takiej zmianie. W przypadku niezaakceptowania przez klienta nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
  • drumPartners.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na stronie sklepu.
  • Ceny produktów znajdujących się w sklepie drumPartners.pl wyrażone są w PLN oraz zawierają podatek VAT.
  • drumPartners.pl na każdy zakupiony towar wystawia paragon lub na życzenie fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia oraz podać pełne dane do faktury.
  • drumPartners.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień z przyczyn od nas niezależnych.
  • Oferta serwisu drumPartners.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Firma drumPartners.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen.
  • Ze względu na częste zmiany stanów magazynowych firma drumPartners zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia i zwrotu pieniędzy za zamówiony towar przez klienta ze względu na chwilowy brak towaru na magazynie.

Wysyłka i zapłata za towar

  • Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24h do 7dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy drumPartners.pl a kupującym.
  • Zapłata za towar uiszczana jest:
  • za pobraniem (płatność przy odbiorze przesyłki)
  • przedpłatą (przelewem na konto firmy drumPartners Michał Celary ING BANK ŚLĄSKI nr rachunku: 64 1050 1360 1000 0090 6978 6821 )
  • gotówką w kasie (odbiór osobisty)
  • W przypadku sprzedaży wysyłkowej po uiszczeniu opłaty klient ma obowiązek sprawdzić zawartość paczki w obecności dostarczyciela w celu ustalenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.
  • W przypadku braku towaru w magazynie, klient zostaje poinformowany o tym fakcie oraz o związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
  • Zakupione i dostarczone towary objęte są gwarancją.
  • Formy dostawy towaru:
  • odbiór osobisty (0,00zl)
  • przedpłata na konto- przesyłka Pocztex 48 h (11,00 zł)
  • płatne przy odbiorze- przesyłka Pocztex 48 h ( 14,00 zł)
  • przedpłata na konto- przesyłka kurierska Pocztex 24 h (14,00zł)
  • płatne przy odbiorze- przesyłka kurierska Pocztex 24 h (17,00zł)
  • bezpłatna dostawa przy łącznej sumie zamówienia min. 149 zł

Zwrot towaru i reklamacje

  • Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu, instrukcją i gwarancją.
  • W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z drumPartners.pl. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:
  • osobiście do sklepu drumPartners wraz z opisem przyczyny reklamacji, kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu
  • wysłanie produktu do sklepu drumPartners wraz z opisem przyczyny reklamacji, kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu
  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
  • Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy drumParnters nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

Dokonując zakupów na drumPartners.pl zobowiązujesz się do zaakceptowania powyższego regulaminu

X