Właścicielem sklepu internetowego drumPartners.pl jest firma drumPartners Michał Celary z siedzibą w Katowicach przy ul. Sokolskiej 31, NIP 644-324-20-18, Regon 241321766, tel. 32 771 94 15, 797 190 982, nr konta bankowego ING BANK ŚLĄSKI nr rachunku: 64 1050 1360 1000 0090 6978 6821
Sklep stacjonarny w Katowicach przy ul. Sokolskiej 31 czynny jest w godzinach:
poniedziałek-piątek 10:00-17:00, sobota aktualna informacja na stronie www.drumpartners.pl
Zasady zamówień towaru
Zamówienia można składać poprzez „koszyk”, telefonicznie pod numerami: 32 771 94 15, 797 190 982 lub mailowo pod adresem e-mail: sklep@drumpartners.pl.
Zamówienia poprzez e-mail można składać 24h na dobę przez cały rok.
Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 16, w soboty, niedziele oraz święta rozpatrywane będą w kolejnym dniu roboczym.
Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu oraz adresu e-mail, które posłużą potwierdzeniu realizacji zamówienia.
W przypadku ewentualnej zmiany cen zamówionych produktów drumPartners.pl zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania klienta o takiej zmianie. W przypadku niezaakceptowania przez klienta nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
drumPartners.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na stronie sklepu.
Ceny produktów znajdujących się w sklepie drumPartners.pl wyrażone są w PLN oraz zawierają podatek VAT.
drumPartners.pl na każdy zakupiony towar wystawia paragon lub na życzenie fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia oraz podać pełne dane do faktury.
drumPartners.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień z przyczyn od nas niezależnych.
Oferta serwisu drumPartners.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Firma drumPartners.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen.
Ze względu na częste zmiany stanów magazynowych firma drumPartners zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia i zwrotu pieniędzy za zamówiony towar przez klienta ze względu na chwilowy brak towaru na magazynie.
Wysyłka i zapłata za towar
Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24h do 7dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy drumPartners.pl a kupującym.
Zapłata za towar uiszczana jest:
za pobraniem (płatność przy odbiorze przesyłki)
przedpłatą (przelewem na konto firmy drumPartners Michał Celary ING BANK ŚLĄSKI nr rachunku: 64 1050 1360 1000 0090 6978 6821 )
gotówką w kasie (odbiór osobisty)
W przypadku sprzedaży wysyłkowej po uiszczeniu opłaty klient ma obowiązek sprawdzić zawartość paczki w obecności dostarczyciela w celu ustalenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.
W przypadku braku towaru w magazynie, klient zostaje poinformowany o tym fakcie oraz o związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Zakupione i dostarczone towary objęte są gwarancją.
Formy dostawy towaru:
odbiór osobisty (0,00zl)
przedpłata na konto- przesyłka Pocztex 48 h (11,00 zł)
płatne przy odbiorze- przesyłka Pocztex 48 h ( 14,00 zł)
przedpłata na konto- przesyłka kurierska Pocztex 24 h (14,00zł)
płatne przy odbiorze- przesyłka kurierska Pocztex 24 h (17,00zł)
bezpłatna dostawa przy łącznej sumie zamówienia min. 149 zł
Zwrot towaru i reklamacje
Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu, instrukcją i gwarancją.
W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z drumPartners.pl. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:
osobiście do sklepu drumPartners wraz z opisem przyczyny reklamacji, kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu
wysłanie produktu do sklepu drumPartners wraz z opisem przyczyny reklamacji, kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy drumParnters nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
Dokonując zakupów na drumPartners.pl zobowiązujesz się do zaakceptowania powyższego regulaminu